
نویسنده : اداره شیلات شهرستان دیّر | تاریخ : 7:15 - سه شنبه سوم مرداد ۱۳۹۶ مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: بنا بر تصمیم کمیته صید مانند سالهای گذشته قایقداران زودتر از لنجداران صید را آغاز میکنند. عباس زندهبودی افزود: بر همین اساس، قایقداران از پنج شنبه پنجم مرداد و لنجداران از شنبه هفتم مرداد تورهایشان را به آب میاندازند. وی ادامه داد: به این ترتیب، طرح دریابست یا ممنوعیت صید که برای حفظ ذخایر آبزیان به ویژه میگو از شانزدهم تیر آغاز شده بود، پنجم مرداد به پایان میرسد. مدیرکل شیلات استان بوشهر...
ادامه مطلب